MS Windows
briani 27239
Godt HD-kloningsprogram?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 07-02-04 11:21

Hej,

Jeg har købt en 120 gb harddisk til at erstatte min gamle 80 gb. Seagates
eget kloningsprogram virker desværre ikke så godt hos mig - data bliver
kopieret, men disken er ikke bootable. Kan nogen anbefale et program der kan
klare det?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 07-02-04 11:25

"Rasmus Nielsen" <nospam@invalid.invalid> wrote in message
> [...]
> eget kloningsprogram virker desværre ikke så godt hos mig - data bliver
> kopieret, men disken er ikke bootable. Kan nogen anbefale et program der

www.acronis.com Hent TrueImage

MVH
Thomas

Fra : Leony

Dato : 07-02-04 17:09

In news:yY2Vb.2591$sv.2026@news.get2net.dk,
Rasmus Nielsen <nospam@invalid.invalid> typed:

> [...]
> Seagates eget kloningsprogram virker desværre ikke så godt hos mig -
> data bliver kopieret, men disken er ikke bootable. Kan nogen anbefale

Har du sat den nye disks bootpartition som "Active"?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/