Community
Fra : Stoffer

Dato : 07-02-04 23:53

Hej. Jeg har brug for et community til en side jeg er igang med.
Jeg har forsøgt mig lidt med php, men da jeg bruger asp på de
andre sider, vil jeg også have login med asp. Problemet er bare
at jeg har taget diverse toturials, men kan ikke selv skrive et
login script. Nogle som kender et sted hvor man kan lære det ?
... eller nogen som skulle ligge inde med et script jeg kan få ??
(skal dog være gratis, har ikke råd til at købe)

Mvh. Stoffer

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : pepss

Dato : 08-02-04 08:16

"Stoffer" skrev
> [...]
> at jeg har taget diverse toturials, men kan ikke selv skrive et
> login script. Nogle som kender et sted hvor man kan lære det ?

det er nu ikke så galt at lave! her er et pat link:
http://asp-faq.dk/article/?id=49
http://activedeveloper.dk/aspdigital/2001092601.asp
måske
http://asp-faq.dk/article/?id=52

> .. eller nogen som skulle ligge inde med et script jeg kan få ??

der er nogle stykker her:
http://activedeveloper.dk/download/

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner