Problem med ATA Controller
Fra : Thomas E. Beck

Dato : 07-02-04 16:09

Jeg har lige anskaffet mig en Silicon Image SiL 0680 Ultra-133 Medley ATA
Raid controller (
SYBA PCI ATA/133 Raid Card (RAID 0, 1)), Hvor jeg har sat en Maxtor Y080LO
Disk på master kabel, som master, hvilket virker fint, problemet opstår når
jeg vil sætte min IBM DTLA 307030 på sekundær kabel som master. Det virker
fint hvis den er sat som sekundær på sekundær kabel, eller hvis jeg sætter
den
som master på controlleren på bundkortet. XP vil godt finde disken inde i
Device manageren, men ikke under Disk management. Ibm
disken er formateret som NTFS, hvilket Maxtoren også er.

Ved godt det lyder lidt rodet, men håber der er nogen der kan hjælpe.

Vh

Thomas