Softwarefejl i N 6210
Fra : Rune Bjerregaard

Dato : 06-02-04 09:35

Hej,
min gode gamle 6210 er pludselig begyndt at strejke. Efter at have
indtastet pinkode, går der ca. 1 minut så slukker den og tænder
umiddelbart efter - uden at kræve pinkode igen. Ikke på noget
tidspunkt opnås der forbindelse til nettet.

Problemet opstod en dag den blev sat til at oplade samtidigt med at
den blev slukket/tændt - så jeg mistænker at softwaren er blevet lidt
forvirret.

Hvad kan jeg gøre, hvis jeg vil undgå at betale 400+ for en tekniker,
det koster telefonen jo næsten. Kan en opdatering/reinstallation af
software gøre tricket?

Mvh. Rune