Knapstrupperklubben
Fra : kartilla

Dato : 23-04-01 11:13

Hejsan
Jeg søger netadressen på knapstrupperforeningen eller klubben, er der nogen
der kan hjælpe???

Bettina

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 23-04-01 12:25

In article <meTE6.55041$o4.4663460@news010.worldonline.dk>, kartilla wrote:
>Hejsan
>Jeg søger netadressen på knapstrupperforeningen eller klubben, er der nogen
>der kan hjælpe???

Det lader til at knapstrupperforeningen.dk er pillet ned.
Jeg har skrevet til formanden, for det kan jo ikke være rigtigt
at det er nede.

ion++

--

A picture always lies...

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 23-04-01 13:35

>Det lader til at knapstrupperforeningen.dk er pillet ned.
>Jeg har skrevet til formanden, for det kan jo ikke være rigtigt
>at det er nede.

nu kan jeg se hvorfor jeg ikke kan se den.
du skrev knaPstrupperforeningen.dk, og det tog jeg med videre
der skal stå knaBstrupper foreningen, med b i.
Så virker det.

ion++

--

A picture always lies...

Fra : Michael Robdrup

Dato : 23-04-01 14:09

Siden er skam ikke nede - den er her http://www.knabstrupperforeningen.dk/ -
men Knabstrupper er med et b og to p'er *GGG*

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 23-04-01 14:18

du gentager jo stort set bare hvad jeg skriver (ikke så
stort problem)

Men du svarer OVER min text, og ikke neden under som er god netikette.
Yderligere indkluderer du hele min text, selvom du ikke svarer
på den. Læs venligst mere på www.usenet.dk specielt
http://usenet.dk/netikette/quote.html

ion++

Fra : Michael Robdrup

Dato : 23-04-01 15:32

Hænger vi os ikke lidt meget i detajler nu??? Det var bare ment som en
hjælp!

Fra : Kitiara

Dato : 23-04-01 19:41

Nu synes jeg du bliver bare lidt penitten at høre på. Min første tanke da
jeg læste din besked var : Skal vi nu til at have mudderkastning herinde
også?
Det helvede har vi lige overstået på dk.fritid.rollespil efter mere end et
års mudderkastning, hvor folk brugte mere tid på at kritisere hinanden end
forfølge emnet der blev skrevet om. Og helt ærligt det gider jeg ikke en
gang til, denne newsgroup er om heste og ikke net-etikette.