Duron 750 vs. Thunderbird 900 !!!
Fra : CAWH

Dato : 23-04-01 10:15

Jeg kan se at der er en forskel i Mhz, men er TB900 det dobbelte værd?
Ifølge edbpriser.dk koster TB900 762,- kr. mere en duron'en (altså over det
dobbelte).

Processoren skal sidde i et Epox 8KTA3+ og jeg skal primært bruge 2D og
videoredigering. Spil kommer først længere nede på min prioritets liste!

-Casper-

Fra : Albert

Dato : 23-04-01 12:06

Tja, TB siges at være 10% hurtigere ved samme freq, så det må give ca. 30%
hastighedsforskel.
En Duron vil ofte være nemmere at OC, så forskellen hurtigere bliver mindre.

Videoredigering - og specielt MPEG komprimering tager TID, så her er det op
til dig, om du
synes det er pengene værd...

mvh Albert