kirugisk indgreb
Fra : LLK

Dato : 06-02-04 13:59

Kan man søge offentligt tilskud hvis man man ønsker kirugisk indgreb?? I
dettet tilfælde drejer det sig om brystimplantater. Hvis man har et psykisk
problem med det.
Nogen der har forstand på dette?

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 06-02-04 15:00

LLK wrote:
> Kan man søge offentligt tilskud hvis man man ønsker kirugisk
> indgreb?? I dettet tilfælde drejer det sig om brystimplantater. Hvis
> man har et psykisk problem med det.
> Nogen der har forstand på dette?

Hej.

Hvis du kan overbevise din læge om at det giver dig psykiske problemer, er
det gratis. Men jeg tvivler.

Det er nok lettere ( mærkeligt ord i denne sammenhæng) hvis dine bryster er
så store og tunge, så du er besværet af dem.

Ebbe.

Fra : henrik

Dato : 06-02-04 17:11

> Det er nok lettere ( mærkeligt ord i denne sammenhæng) hvis dine bryster
er
> så store og tunge, så du er besværet af dem.

Jeg har en veninde som bruger størrelse H. Altså store.
Og de er begyndt at give hende rygsmerter.

Hendes læge siger de ikke kan operere dem mindre
før hun har tabt sig meget!
Hun er en pige på ca 175cm som vejer 85 kg (ca)

De siger hvis de opererer inden hun taber sig. Også
hun senere i sit liv skulle tabe sig. Så vil resultatet
være at brysterne falder helt sammen.

Men en med rygsmerter kan sgu da ikke bare lige
tabe sig vel.

En underlig verden vi lever i.

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 06-02-04 19:54

henrik wrote:
> Men en med rygsmerter kan sgu da ikke bare lige
> tabe sig vel.
>
> En underlig verden vi lever i.

Hej Henrik
Ja en meget underlig verden. Hvorfor i al verden skulle rygsmerter forhindre
hende i at tabe sig? Tilmed er rygsmerterne måske et resultat af hendes
overvægt, som vel ikke alene sidder i brysterne.
Ebbe.

Fra : preben nielsen

Dato : 08-02-04 09:43

"henrik" <NO@MAIL.DK> skrev i en meddelelse

> Men en med rygsmerter kan sgu da ikke bare lige
> tabe sig vel.

Nå, ikke ? Hvorfor ?

> En underlig verden vi lever i.

Åh ja...

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Heidi

Dato : 08-02-04 10:21

henrik wrote:

> Men en med rygsmerter kan sgu da ikke bare lige
> tabe sig vel.

Det skulle du nok have fortalt mig inden jeg gik på kur efter nytår.
Har pt. tabt 5,8 kg, og døjer jævnligt med ondt i ryggen - har faktisk
lige haft hold i ryggen de sidste 3-4 dage - men det betyder måske bare,
at min vægt viser forkert, og jeg i virkeligheden slet ikke har tabt
mig???

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!