Winchester reservedel !!!
Fra : Mars

Dato : 06-02-04 16:12

Hej

Jeg er den lykkelige ejer af en winchester ½ automat cal 22 model 190.

Sagen er nu den at jeg mangler det "håndtag" som sidder på bundstykket, og
har haft meget svært ved at skaffe det andet steds, skulle der være nogen
herinde der skulle ligge inde med en sådan reservedel er
jeg meget interesseret !

Martin Sørensen

Fra : M@X

Dato : 09-02-04 18:06

> Jeg er den lykkelige ejer af en winchester ½ automat cal 22 model 190.
>
> Sagen er nu den at jeg mangler det "håndtag" som sidder på bundstykket, og

Key#15270 Part#230450 Cocking handle $7,50

Fås hos e-gunparts.com

mailadresse: info@gunpartscorp.com

mvh M@X

Fra : Mars

Dato : 09-02-04 19:34

Tak for det, men den du har fundet er til en model 150 !... passer den til
en 190 ??

/Martin

Fra : M@X

Dato : 10-02-04 16:52

"> Tak for det, men den du har fundet er til en model 150 !... passer den
til
> en 190 ??

Ja, det er den samme i min store kloge bog.

mvh M@X