Vedr pris på main coon
Fra : Lene C. Petersen

Dato : 07-02-04 11:05

Hejsa

Jeg er faldet for denne her race og vil egentlig gerne finde ud af, hvad
sådan en størrelse står i. Jeg vil ikke bruge den som udstillingskat men
bare som en ganske alm. kælekat. Så hvis nogen kunne give mig hint vedr. et
prisleje og evt om der skulle være nogen til salg i og omkring Århus eller
for den sags skyld østjylland ??

Med venlige hilsener

Lene

Fra : Linda Christensen

Dato : 07-02-04 13:00

> [...]
> prisleje og evt om der skulle være nogen til salg i og omkring Århus eller

hejsa Lene
jeg har en cremeblotched tabby med hvid dejlig han killing til salg en
rigtig charmetrold og jeg bor på djursland så det ikke langt fra Århus.
hvis han skal bruges til kælemis det vil sige at du ikke vil lave
killinger med ham koster han 3000kr så er han dyrlægetjekket og vac 2
gange han er 16 uger
har det interresse kan jeg maile bileder til dig

Med venlig hilsen
Linda Christensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina Søgaard

Dato : 07-02-04 15:52

> [...]
> prisleje og evt om der skulle være nogen til salg i og omkring Århus eller

Hej Lene.

Den mest almindelige pris for en Maine Coon kælekat ligger på de 3000,-,
og det gør ingen forskel om du vil udstille eller ej prismæssigt. Vil du
derimod gerne avle på katten koster den mellem 4500,- og 5000,-
Held og lykke; de er pengene værd!

Med venlig hilsen
Nina Søgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : zasha

Dato : 07-02-04 19:56

"<klip> og evt om der skulle være nogen til salg i og omkring Århus eller
> for den sags skyld østjylland ??
>
> Med venlige hilsener
>
> Lene
</klip>