www.campingguidn.dk
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 31-01-04 23:11

www.campingguiden.dk har ingen intentioner om at gennemføre censur og
smagsdommeri.

I dette debatforum kommer indlæggene med det samme, man skal ikke
vente i flere timer på svar.

Opfordring, lad HYLERNE blive her og HYLE, mød op og debatter rigtige
campingemner på Campingguiden. Nutidens campingvilkår i DK !
Fremtidens campingvilkår i DK , forholdene i DK største
campingforening...ORDET ER FRIT.

Venlig hilsen
verner

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 01-02-04 17:34

Det er da en ret interessant drejning. Bo Børgesen, alias Verner,
havde et kraftigt udfald for mindre end en måned siden, der lød
således:

"Nu har i svaret på hvorfor DCUs to stikirenddrenge SPAMMEDE al kritik
om DCU i debatforaet Campingguiden! og hvorfor al kritik af DCU i
Campingguiden blev CENSURERET væk, ligesom på Campister Imellem!

DCU ejer Campingguiden."

- og selvfølgelig var det det rene opspind, men hvem kunne dog tænke
sig, at Bo Børgesen kunne snurre så hurtigt 360 grader rundt! Nu
fastslår han, at der ingen som helst censur er på samme side, som han
beskyldte for rent censur.

Fint for ham - så er der ét sted han kna skrive sine klummer - og så
kan vi andre vel beholde denne gruppe for os selv :)

Fra : Revsgaard

Dato : 01-02-04 18:21

"Flemming Udbj?rg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse
> Det er da en ret interessant drejning. Bo Børgesen, alias Verner,

Gismo har ret - Don't feed the troll.

Mvh
Revsgaard

Fra : Gismo

Dato : 01-02-04 20:08

Flemming Udbj?rg wrote:

> [...]
> sig, at Bo Børgesen kunne snurre så hurtigt 360 grader rundt! Nu
> fastslår han, at der ingen som helst censur er på samme side, som han

Hvis han snurre 360 grader er han tilbage hvor han startede, så du har nok
ret, alt er ved det gamle

Gismo.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 02-02-04 00:00

flemming@udbjorg.dk (Flemming Udbj?rg) wrote in message news:<719910c5.0402010833.3a47e9b@posting.google.com>...

Så bed alle HYLERNE igen på !! hahahahahahahhaahahaahahhahahh

Hilsen
verner hohohohohoho

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 02-02-04 09:19

Ja, det med hylerne der bed på - sådan kunne det jo godt se ud!

Men prøv lige at se, hvem der har udstillet sig selv som
superleverandør af det rene vrøvl ! Og det synes jeg da var værd at
pege på !

/Flemming U

Fra : Tommy Hansen

Dato : 02-02-04 22:35

> [...]
>
> Men prøv lige at se, hvem der har udstillet sig selv som
> superleverandør af det rene vrøvl ! Og det synes jeg da var værd at

Ja, især med det sidste indlæg på Campingguiden:

"Hej Søren Damgaard

DCU formanden Bjarne Jensen skrev i sin leder i sidste fagblad, om de
internet- portaler som ejes af DCU ! herunder nævner han Campingguiden!
Samtidig oplyste en ven fra DCU-huset, at der havde været forhandlinger med
dig. Så jeg drog den forkerte konklusion at DCU havde købt Campinggauidens !
men DCU havde opfundet et NYT produkt de også kalder Campingguiden! og de
kalder også debatforumet for Campister Imellem derfor fejltagelsen som jeg
beklager meget.
Venlig hilsen
verner"

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 03-02-04 02:12

flemming@udbjorg.dk (Flemming Udbj?rg) wrote in message news:<719910c5.0402020019.7676d9f8@posting.google.com>...
> [...]
>
> Men prøv lige at se, hvem der har udstillet sig selv som
> superleverandør af det rene vrøvl ! Og det synes jeg da var værd at

Husk nu at skrive under med Carsten Stage en gang imellem så navnet
Carsten Stage ikke helt går i glemmebogen !11HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH
HOHOHOHOHOHOHOH

Hilsen
verner

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 03-02-04 07:48

ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk) wrote in message

> Husk nu at skrive under med Carsten Stage en gang imellem så navnet
> Carsten Stage ikke helt går i glemmebogen !11HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH
> [...]

- og det er et flot eksempel på den debatform, som Verner Bo Børgesen
(og andre af hans alibier) ønsker at flytte til Campingguiden, hvor de
helst er fri for den !

Men jeg håber da, at det vil lykkes for Verner at flytte debatten. Så
får vi andre fri !

/Flemming Udbjørg

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 03-02-04 13:12

flemming@udbjorg.dk (Flemming Udbj?rg) wrote in message news:<719910c5.0402022247.4a3fe8b0@posting.google.com>...

> [...]
> helst er fri for den !
>
> Men jeg håber da, at det vil lykkes for Verner at flytte debatten. Så

Hej Flemming!

DET håber jeg også Flemming )) men KUN de voksne seriøse debattører
ik!
Dem der står på ignore opdager det slet ikke heheheheheheheehheehh.

Hvis Campingguiden mener det seriøst kun at censurere indlæg væk som
overskrider reglerne. Ja så er jeg bange for Flemming )), at KUN
dem der leger skolemestre,internetpolitibetjente og jeg belære alle
jer andre men må godt selv oveskride reglernefolk samt ALLE HYLERNE
er de eneste som bliver tilbage heheheh, I kan jo tage en 4 mandsvist
Flemming ! heheheheh hahahahah.

Hilsen
verner