2 x Barn = - Forhold ?
Fra : Mette Tornager Eriks~

Dato : 28-01-04 21:19

Er det normalt at et forhold er ved at falde fra hinanden når man får to
børn hurtigt efter hinanden? - i så fald hvornår kan man forvente
normliserede tilstande, dvs ikke skænderier hver dag?

Mette T Eriksen
__________________________
Ubi est mea anaticula cumminosa?

Fra : Carina

Dato : 28-01-04 21:55

"Mette Tornager Eriksen" :

> Er det normalt at et forhold er ved at falde fra hinanden når man får to
> børn hurtigt efter hinanden? - i så fald hvornår kan man forvente
> normliserede tilstande, dvs ikke skænderier hver dag?

Det er ikke noget man kan forvente, det er noget man må bestemme sig for, og
derefter arbejde på det!

Carina

Fra : Torben Borre Larsen

Dato : 28-01-04 22:51

"Mette Tornager Eriksen" <metteerik92@l?sesikkehotmail.com> skriver:
>Er det normalt at et forhold er ved at falde fra hinanden når man får to
>børn hurtigt efter hinanden?

Nej slet ikke! Tværtimod er det lige tiden til som voksne at snakke om,
hvornår I to vil have barn numer 3. Trip - trap - træsko, du ved -:)

> - i så fald hvornår kan man forvente
>normliserede tilstande, dvs ikke skænderier hver dag?

Hvem er det, der skændes !!! ???

--
Venlig hilsen
Torben Borre Larsen

Fra : Christian Erritsø

Dato : 29-01-04 00:01

<snip>
> [...]
> børn hurtigt efter hinanden? - i så fald hvornår kan man forvente
> normliserede tilstande, dvs ikke skænderier hver dag?

Umiddelbart er det noget du selv har størst indflydelse på. Du må selv
arbejde på det ved at fortælle hvad det er du vil acceptere eller ikke
acceptere, og så handle derefter.

Det eneste du kan være sikker på er, at hvis du ikke gør noget selv, så er
der ikke noget der ændrer sig overhovedet. Det går ikke bare over af sig
selv.

Hvis du ikke selv er klar til at tage fat om problemerne, eller ikke har
overskud til det, så er det muligt at søge professionel hjælp (rådgivere
etc.). Du skal bare selv være klar på at blive provokeret og arbejdet med,
så skal du også passe rigtigt meget på, da det er et broget marked.

Venlig hilsen
Christian Erritsø

Fra : Musen

Dato : 02-02-04 22:32

> Er det normalt at et forhold er ved at falde fra hinanden når man får to
> børn hurtigt efter hinanden? - i så fald hvornår kan man forvente
> normliserede tilstande, dvs ikke skænderier hver dag?

Hej Mette
Jeg tror egentlig ikke det er mere normalt end med børn der får barn nummer
to senere. Men det at få børn i det hele taget ændrer jo meget på tingene,
og det kan jo godt være, at man hver især har nogle forventninger til den
anden, som man føler ikke bliver indfriet.
Vi fik nummer to 17 mrd. efter nummer et. Det er nu 8 mrd. siden og vi
hænger da sammen endnu, trods periode med mere vind i sejlene end andre.
Jeg tror det er vigtigt at få snakket sammen. Hvad er det der kører i
hårdknude, hvorfor er det I? skændes hele tiden, og hvad kan I? gøre for at
det bliver bedre.
Hvis der er skænderier hver dag, er det ihvertfald ikke et sundt
ægteskab...Efter min mening.

Venlig hilsen Mia