Quarke/Valhalla
Fra : SB

Dato : 26-01-04 18:39

Nogen der ved hvor amn kan finde sangen om quarke, fra filmen Valhalla
Synes ikke at kunne finde den nogen steder

Søren

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 26-01-04 23:56

"SB" <sfb(slet-dette)@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor amn kan finde sangen om quarke, fra filmen Valhalla
> Synes ikke at kunne finde den nogen steder

Ved en anelse søgning på nettet, så har
jeg set, at der i efteråret 2003 er udgivet
en DVD med Valhalla, så mon ikke du
kan henvende dig til butikker, der sælger
den slags?

Mvh.Bodil.

Fra : SB

Dato : 27-01-04 09:03

> [...]
> jeg set, at der i efteråret 2003 er udgivet
> en DVD med Valhalla, så mon ikke du
> kan henvende dig til butikker, der sælger

Har jeg forsøgt, men de har kun DVD'n ikke sangen for sig selv på en musik
CD desværre
Men den er nok aldrig blevet udgivet så, som selvstændig musik

Søren

Fra : Uffe Holst

Dato : 27-01-04 13:42

In an article of 27 Jan 2000 SB wrote:

> Har jeg forsøgt, men de har kun DVD'n ikke sangen for sig selv på en musik
> CD desværre
> Men den er nok aldrig blevet udgivet så, som selvstændig musik

CMC udgav i 1999 en 3CD med titlen "De Bedste Børne Hits - 60 Fantastiske
Sange", hvorpå der blandt andet er Quarks Fløjtesang, Quarks Rap, Heksebryg
og I En Anden Tid, der nok alle er fra Valhalla (alle er Swan Publishing,
(P) 1987 EMI/Medley Records A/S).

Om CD-sættet kan fås den dag i dag, ved jeg ikke. Det har katalognummer
5215232.

--
Uffe Holst

Fra : SB

Dato : 28-01-04 00:53

> [...]
> (P) 1987 EMI/Medley Records A/S).
>
> Om CD-sættet kan fås den dag i dag, ved jeg ikke. Det har katalognummer

Takker, prøver om den er til at støve op

Søren

Fra : Katja

Dato : 28-01-04 07:32

> Takker, prøver om den er til at støve op
>
> Søren

Hej Søren!

www.bibliotek.dk har den, der kan du bestille den hjem til dit lokale
bibliotek, og så vidt jeg ved er det da vist stadig lovligt at kopiere musik
man har lånt på biblioteket.

Hilsen Katja

Fra : Thomas & Margaret Jæ~

Dato : 28-01-04 10:00

Desværre er det igen bleven ulovlig at kopier musik fra biblioteket. i hverv
fald digitalt kopiering

Thomas og Margaret

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 28-01-04 11:12

Katja wrote:

> [...]
> bibliotek, og så vidt jeg ved er det da vist stadig lovligt at kopiere musik

Brian Mikkelsen så sig sidste år sur på den kopiering der foretages fra værker
lånt på biblioteker. Derfor fremsatte han et lovforslag der blev vedtaget og
trådte i kraft 9. december sidste år. Fra denne dato må man ikke længere
digitalt kopiere digitalt lagrede værker man ikke selv ejer. Brian Mikkelsen
har noteret i bemærkningerne til loven at han også glæder sig over at man
dermed har forbudt kopiering af elektroniske bøger - når de ellers begynder at
vinde indpas.

Du må således ikke længere låne f.eks. en børneplade på børnebiblioteket og
kopiere den på en CD til dit barn. Du må _godt_ kopiere værket over på et
bånd. Du må også kopiere værket analogt til en CD, dvs. sætte et kabel i
lydudgangen fra din CD og ind i indgangen på din computer. Tilsvarende for de
CD du køber der har kopispærringer - dem må du godt kopiere analogt, men ikke
digitalt (de fleste kan sagtens kopieres digitalt, men det må du altså ikke).

En (personlig) politisk kommentar: Brian Mikkelsen er i fuld gang med at gøre
vores kultur (musik, tekster, mv) til en vare der 100% skal ejes og
markedsføres af virksomheder. Jeg tror at hensigten er at vi alle på et
tidspunkt slet ikke skal opfatte værker som noget man kan eje, men alene noget
man kan leje fra rettighedshavere. Efter min opfattelse er der tale om en
væsentlig forringelse af forbrugeres rettigheder.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg. madsdyd@challenge.dk
#!/usr/bin/perl -w
,$_=(map{$_%16or$t^=$c^=($m=(11,10,116,100,11,122,20,100)[$_/16%8])&110;$t
^=(72,@z=(64,72,$a^=12*($_%16-2?0:$m&17)),$b^=$_%64?12:0,@z)[$_%8]}(16..271))
[$_]^(($h>>=8)+=$f+(~$g&$t))for@a[128..$#a]}print+x"C*",@a}';s/x/pack+/g;eval