Ret til børnepenge.
Fra : Jan Jensen

Dato : 24-01-04 21:56

Hej.

Vi har lige fået en dejlig datter i mandag d. 19/1.
Der kommer børnepenge d. 20/1.
Mit spørgsmål lyder : Har vi ret til også at få børnepenge til hende i denne
omgang (vi har en søn i forvejen) ???

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-01-04 22:03

Jan Jensen wrote:
> [...]
> Mit spørgsmål lyder : Har vi ret til også at få børnepenge til hende
> i denne omgang (vi har en søn i forvejen) ???

nej det har i ikke.. hun skal være født inden den 1. januar for at komme med
i januarpuljen ;)

(jeg fødte selv den 19 april og måtte vente til den 20 juli med at få ;) )
--
Knus, Sabina

Fra : Chr. L.

Dato : 24-01-04 22:19

"Jan Jensen" <jjogdlr@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Der kommer børnepenge d. 20/1.
> Mit spørgsmål lyder : Har vi ret til også at få børnepenge til hende i

ja,-men først i næste kvartal,-da hun er født i Januar..

jeg fik en datter den 27/12 og fik for Okt/Nov/Dec her den 20/1,-godt nok
lidt plat...

Fra : RENE JENSEN

Dato : 31-01-04 09:37

"Chr. L." <chrisl@ASKFORDOMAIN.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> ja,-men først i næste kvartal,-da hun er født i Januar..
>
> jeg fik en datter den 27/12 og fik for Okt/Nov/Dec her den 20/1,-godt nok

hvorfor plat , man skal nok få bare i sidste ende , der skal vel være en
grænse , vi fik vors nummer to den 1/1 og vi har da overlevet det .

jensen