Hjælp mig
Fra : Badboy

Dato : 21-01-04 20:00

Bor på bornholm,og man kan åbenbart ikke købe nogle bukser til småbørn til
når de skal i svømmehallen,ved ikke rigtigt hvad de hedder,men de skulle
holde på alt hvad der kunne komme ud af de små børn når de er ivandet.Nogen
der har et link eller 2

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 21-01-04 21:46

Badboy wrote:
> [...]
> hedder,men de skulle holde på alt hvad der kunne komme ud af de små
> børn når de er ivandet.Nogen der har et link eller 2

Det kan giodt være jeg spørger dumt, men kan du ikke købe dem i
svømmehallen? Det er jo også i deres interesse, at der ikke sker
uheld.

--
Kristian Damm Jensen
damm (at) ofir (dot) dk

Fra : Gunnar007

Dato : 21-01-04 22:07

"Badboy" <Niels@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Bor på bornholm,og man kan åbenbart ikke købe nogle bukser til småbørn til
> når de skal i svømmehallen.

Badebusker til baby'er.
Købte til knægten i sportsmaster i city2
Så måske du skal prøve :
SPORT-MASTER Rønne
Store Torv 10
3700 Rønne
Tlf.: 56 951904

Hilsen G.

Fra : Lulu

Dato : 22-01-04 11:04

Vi har købt i føtex og h&m.

Babysam har også ved jeg.

Lulu

Fra : Melanie

Dato : 22-01-04 19:12

"Lulu" <louise@lystigfjern.dk> wrote in message
> Vi har købt i føtex og h&m.
>
> Babysam har også ved jeg.
>
> Lulu

Hej

*LOL*

Ingen af dem er der her på Bornholm *SS*

Mvh Melanie

Fra : Lulu

Dato : 23-01-04 13:17

> *LOL*
>
> Ingen af dem er der her på Bornholm *SS*
>

> Mvh Melanie

Ups - Sorry, men babysam kan man da vidst bestille hos vis nettet.

Lulu

Fra : Morten Thor

Dato : 23-01-04 10:36

Du kan købe dem både hos
www.trendybaby.dk og
www.yngelkram.dk

Fra : Eva

Dato : 25-03-04 05:59

I vores lokale Føtex har de dem også... Har I Føtex på Bornholm?

Eva