"Römer King Quickfix" vs. "BeSafe Izi Comf~
Fra : Thomas

Dato : 20-01-04 19:02

Hej,

(der er tale om autostole 0/9-18 kg

jeg vil gerne høre om jeres erfaringer med nævnte autostole.
Det er de to der er tilbage, når jeg selv og konen har været igang
med at fravælge.

mvh
Thomas

Fra : Kasper Myram

Dato : 21-01-04 00:20

Thomas wrote:

> jeg vil gerne høre om jeres erfaringer med nævnte autostole.

Min knajt er ikke stor nok til en af <subject>, men en god ven som
arbejder med biludstyr til daglig - og som har været på kursus i
autostole! :) - anbefaler på det kraftigste Römer (det skulle være kongen).

Römer får iøvrigt gode testresultater i Motor 06/2001 - både 1. (Duo
Isofix) og 2. plads (King Quickfix).

Hvis ikke du er det, så skynd dig at bliv FDM-medlem. Bladet alene er
det værd, og så kunne du i løbet af 30 sekunder have fundet disse
resultater. I samme artikel anbefalede man også, at stolen var mærket
med "T", som er en svensk standard.

God køretur! :)
- Kasper

Fra : Anja

Dato : 21-01-04 08:23

"Thomas" <denergodnok@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg vil gerne høre om jeres erfaringer med nævnte autostole.
> Det er de to der er tilbage, når jeg selv og konen har været igang

Hej Thomas

Lige en advarsel... Vi er efter at have læst div. test og artikler ejer af 2
Rømer king - ikke noget smart valg. Stolen bliver lukket helt nede i
skridtet og vores søn har fra start af lavet et svømmetag (hænderne samlet
og ind under selen) så var han ude af selen foroven og dermed kun fastlåst
ved hoften. Først troede vi at vi havde en meget fremlig dreng (det har vi
da også) men efter at have talt med flere som også havde samme stol må vi
sande at der er mange fremlige børn. Jeg vil på det kræftigste anbefale at
uanset hvilken stol du vælger så skal den lukkes med en såkaldt H-sele.
Hilsen
Anja
--
Tjek www.holdum.dk det kan være vi lige har det du mangler...

Fra : Brian k

Dato : 24-01-04 01:24

Anja wrote:

> [...]
> børn. Jeg vil på det kræftigste anbefale at uanset hvilken stol du
> vælger så skal den lukkes med en såkaldt H-sele. Hilsen

Hej Anja.

Tror nu at jeres dreng ville have dette problem med alle stole med 5 punkts
sele (h-sele).

Vi bruger selv Rømer (har faktisk en til salg), ja, vores børn har også
forsøgt at svømme sig ud af stolen, STOR skideballe, så skete det ikke mere.

Mvh
Brian