Deling af internet (2 computere) ?????
Fra : bamse

Dato : 06-02-04 15:08

Hej

Jeg har 2 computere:

PC1: AMD 1500 MHz, ECS K7S5A bundkort, 3com PCI-netværkskort og onboard lan,
O/S: Windows XP Pro

PC2: INTEL 2500 MHZ, Asus P4V8X-X med onboard lan, O/S: Windows 98

Hvis det er muligt, vil jeg gerne have en trinvis forklaring på hvad jeg
skal gøre, for
at man kan surfe på internettet på PC2 via PC1 ? Helst den mest simple
løsning, tak

PC1 er koblet til et Siemens ADSL-modem.

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 06-02-04 15:24

bamse wrote:
> Hej
>
> Jeg har 2 computere:

<KLIP>

> Hvis det er muligt, vil jeg gerne have en trinvis forklaring på hvad jeg
> skal gøre, for
> at man kan surfe på internettet på PC2 via PC1 ? Helst den mest simple
> løsning, tak

Har du læst tilbage i gruppen?

<KLIP>

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 06-02-04 16:26

"bamse" <bamse@kyllingen.dkkkk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal gøre, for
> at man kan surfe på internettet på PC2 via PC1 ? Helst den mest simple

http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/

/Brian

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 06-02-04 17:49

> http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/
>
> /Brian
Hej
Køb dig en Router,(ca. 500kr.) der kan du få 2 forbindelser fra og Internet
på begge maskiner, samt at der er netværk mellem de to.
Gunnar

Fra : Jørn Andersen

Dato : 06-02-04 20:09

On Fri, 6 Feb 2004 17:48:30 +0100, "Gunnar Grooss"
<g.grooss@oncable.dk> wrote:

>Køb dig en Router,(ca. 500kr.) der kan du få 2 forbindelser fra og Internet
>på begge maskiner, samt at der er netværk mellem de to.

+ at den ene ikke er afhængig af at den anden er tændt ...

Det var noget andet, hvis det var en modem/ISDN-forbindelse, der
skulle deles.

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 07-02-04 13:43

"Gunnar Grooss" <g.grooss@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Internet
> på begge maskiner, samt at der er netværk mellem de to.

Hvad skal _jeg_ med en router?

Hint: se på hvem du svarer

/Brian