Indlæg på Engelsk
Fra : Jørgen Graae Jensen

Dato : 07-02-04 09:52

Jeg har set flere indlæg her i gruppen på Engelsk, men også i
andre Nyhedsgrupper under HTML og undret mig over, hvorfor man
har kontaktet disse nyhedsgrupper.

Der findes vel Nyhedsgrupper som vores i de fleste lande.

Sidste indlæg er fra dr. Wendell Richardson i Langbortistan.

Kender nogle til disse udenlandske indlæg som måske i
virkeligheden er lidt suspekte!!

Er det mig der tager fejl?

Hvis jeg ikke tager fejl hvordan kan man fra gruppens side komme
dette til livs?

Men skulle jeg tage fejl undskylder jeg uforbeholdent over for
vores udenlandske venner.
Jørgen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-02-04 14:53

Jørgen Graae Jensen <jona@jensen.mail.dk> skrev :

>Hvis jeg ikke tager fejl hvordan kan man fra gruppens side komme
>dette til livs?

Komme hvad til livs?

Nyhedsgrupper er et åbent forum, som alle kan poste i.

Poster man i en dk-gruppe på et andet sprog end dansk er chamcen
for svar muligvis mindre end hvis det er på dansk, det er da også
det eneste.

Hvis du er lidt i tvivl om hvad nyhedsgrupper egentlig er, så kig
http://usenet.dk.

Nyhedsgrupper har intet med html.dk at gøre, de giver blot adgang
til nogle enkelte grupper via et webinterface.
--
Knud

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-02-04 14:53

Der er ikke noget krav om det anvendte sprog i grupperne.
De fleste af de indlæg du undrer over er fordi selve navnene på
grupperne for det meste er på engelsk (bortset fra dk.edb delen)
En del mennesker leder bare efter et sandsynligt sted at poste deres
spørgsmål uden først at læse øvrige indlæg (det burde de gøre. Ofte er
spørgsmål allerede besvaret flere gange).
Resten er typisk SPAM.