Sound() Lyd til turbo c++
Fra : Michael Houmaark

Dato : 22-04-01 20:45

Hej er der nogen der har en ide om nogle lydefekter til turbo C++ med
sound() funktionen

MVH
Michael

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-04-01 20:55

Michael Houmaark skrev:

>Hej er der nogen der har en ide om nogle lydefekter til turbo C++ med
>sound() funktionen

Hvis den virker som i TP, skal du bare give den nogle frekvenser
og nogle tidsrum de skal lyde i. Men *husk* at have en måde at
afbryde dem på igen! Lav evt et lille hjælpeprogram program der
kun rummer "NoSound" - eller lignende.

--
Bertel

Fra : Michael Houmaark

Dato : 22-04-01 22:38

tak men det ved jeg jeg skal bare bruge nogle lyde

MVH
Michael

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-04-01 22:45

Michael Houmaark skrev:

>tak men det ved jeg jeg skal bare bruge nogle lyde

Måske vil du have dem mere avancerede, men man kan lave en del
effekter ved at lade frekvensen styres af en for-løkke, op- og
nedgående og med vekslende spring. Man kan også lade den inderste
løkkes start og stop styre af en ydre løkke.

--
Bertel

Fra : Michael Houmaark

Dato : 23-04-01 11:31

Ja tak det ved jeg godt men jeg leder efter små lyd klip der er laved det er
skide svært at få dem til aat lyde godt
PS jeg har programmeret i C de sidste 2 år. Men hvis du kan lave nogle lyde
så ville jeg være glad har ikke det musiske øre.

Fra : Kent Friis

Dato : 23-04-01 13:42

Den Mon, 23 Apr 2001 12:31:18 +0200 skrev Michael Houmaark:
> [...]
>PS jeg har programmeret i C de sidste 2 år. Men hvis du kan lave nogle lyde
>så ville jeg være glad har ikke det musiske øre.

Hvilken form for lyder er der tale om? Musik, lydeffekter,...?

Mvh
Kent
--
http://www.celebrityshine.com/~kfr - sidste billede: garden.png