Trackball
Fra : Hey Hey

Dato : 06-02-04 19:50

Hvilken trackball skal jeg vælge?
Jeg har kigget lidt på logitech, men kan ikke rigtigt bestemme mig, så jeg
ville lige høre om I har nogel gode/dårlige erfaringer?. Den skal være med
ledning og USB-kompatibel.

vh

Lasse

Fra : Kim Hansen

Dato : 06-02-04 20:34

On 06 Feb 2004 18:49:40 GMT, Hey Hey <not@real.de> wrote:

> [...]
>ville lige høre om I har nogel gode/dårlige erfaringer?. Den skal være med

Jeg har min anden Microsoft trackball optical.
Og jeg vil ikke bruge andet, den ligger bare godt i hånden og har 5
knapper.

Det eneste jeg har imod den, er at der kommer skidt på de små kugler
som den store kører på, men det er da til at fjerne.

Den kommer til at køre tungt når der er skidt på.
Jeg renser nok en gang om ugen.

Den er også udemærket at spille med.

M.V.H

Kim Hansen

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 07-02-04 01:15

"Hey Hey" <not@real.de> skrev i en meddelelse
> [...]
> ville lige høre om I har nogel gode/dårlige erfaringer?. Den skal være med

Jeg har en ældre model Logitech Trackman Marble FX og jeg frygter for den
dag den går i stykker. De laves nemlig ikke mere i det design
jeg er glad for min trackball, knapperne (4 stk) sidder logisk selve kuglen
kører ikke på "hjul" men på små metal glidelejer hvilket gør at jeg kun skal
rense den optiske censor (ca. 1 gang om året)
Min kæreste (og min søster) har en marble mouse (er en trackball selvom de
kalder den en mus), den har den fordel at den kan bruges lige godt med højre
eller venstre hånd. Ulempen er nok at den kun har 2 knapper.
Men jeg kan kun give de varmeste anbealinger til Logitechs trackballs.

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus