Ekstern box til cd el. harddisk
Fra : Knud Larsen

Dato : 06-02-04 16:56

Er der nogen der kan hjælpe med driveren til Windows 98SE, til nedenstående
boks? Har været huset igennem og den er og bliver væk.

Anadem P550U USB2.0 ekstern box kit til 1x 5,25" CD/DVD drev

Det er den man kan få i Zitech og på Midtfyns pc....

mvh Knud Larsen

Fra : Henning

Dato : 06-02-04 22:02

On Fri, 6 Feb 2004 16:55:49 +0100, "Knud Larsen"
<larsen_knud@hotmail.com> wrote:

>Er der nogen der kan hjælpe med driveren til Windows 98SE, til nedenstående
>boks? Har været huset igennem og den er og bliver væk.
>
>Anadem P550U USB2.0 ekstern box kit til 1x 5,25" CD/DVD drev

http://drivers.zitech.dk/Multimedia/210451_USB_35_HDD_BOX/ ?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 07-02-04 00:12

"Henning" <newsmail@mailme.invalid> wrote in message

> http://drivers.zitech.dk/Multimedia/210451_USB_35_HDD_BOX/ ?

Tak for linket, det kendte jeg ikke. Det var desværre ikke den,- bare 1
nummer fra 210452. Mærkeligt iøvrigt at denne box stod under multimedier, og
dens nummer passer ikke med nummeret i kataloget. Jeg har nu checket alle
deres kategorier af drivere, men Anadem-kassen var der ikke.

mvh Knud

Fra : Henrik Andersen

Dato : 07-02-04 00:31

> nedenstående

det kan jeg,, det er jo bare 98 der skal have opgraderet USB driverne
ik noget specielt.
bruger selv 2 stk boxe, regner med det den til alt , dvd, hardd, etc ....
kører xp på 2 maskiner, opgraderde til sp1, for at kunne udnytte USB 2.0
og de 2 boxe får flettet hår inden dagen er omme

kan smide en driver til dig imorgen, har skiven, mener jeg !

mvh
Henrik

Fra : Knud Larsen

Dato : 07-02-04 01:53

"Henrik Andersen" <hr.h@andersen.trordu-tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> og de 2 boxe får flettet hår inden dagen er omme
>
> kan smide en driver til dig imorgen, har skiven, mener jeg !

Har også svaret fra min hotmail.
Har 98 SE - i modsætning til 98 - ikke allerede de drivere der skal bruges
til USB 1,1? som der er tale om i mit tilfælde?
Jeg bruger dselv "kassen" på XP, og der går det jo af sig selv at finde
"hardwaren", men på en 98SE maskine skal der bruges en speciel driver, og
jeg "tror" den er speciel for "kassen" og ikke bare for USB-porten. Men som
sagt på hotmailen, hvis du ved, det er den driver der bruges til at få denne
specielle "5,25" kasse" til at køre, så er det jo helt fint.

mvh Knud