3Com Cam - lampen?!?
Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 22-04-01 20:32

Hejsa

Jeg sidder her med mit webcam fra 3Com (OEM'et fra
http://www.vistaimaging.com) Dejligt dyr

Dog har jeg lige et spørgsmål til den lille fine lampe foran...

Hver gang den blinker, tager den et billede - skulle jeg da mene - det
passer i hvertfald

Den ændrer hastighed hvorved den tager billederne - uafhængig af hvad der
sker. Hvad er det der laver denne begrænsning? Nu bruger jeg netmeeting en
del - og det er der jeg ser det. Normalt lyzer den bare konstant - men
pludselig kan den finde på at gå ned til 2 fps... fra 24+...

Er det USB-porten der lige går i hårknude?

Maskinconfig : www.c-s.dk/configuration.txt

Internet : WOL ADSL 512/512

Warum?

// Søren