det levende søkort 2
Fra : Ukendt

Dato : 05-02-04 18:42

hej gruppe jeg har lidt problemer med at installere det levende søkort 2 på
min pc

jeg kører windows xp

nå kort og temaer skal installeres så går det helt i stå og setup svarer
ikke mere

er der nogen der har haft samme problem og måske en løsning

og ja jeg har mailet til kms for 2 dage siden

stadig ikke svar

claus

Fra : Bjarne Johansen

Dato : 05-02-04 19:27

"claus v" <clausekstra1 snabela esenet punktum dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> ikke mere
>
> er der nogen der har haft samme problem og måske en løsning
>
> og ja jeg har mailet til kms for 2 dage siden

Hej Claus
Kører også XP ligesom min installation også "stoppede"..
Prøv at lade PCen stå lidt - det er som om DLSK2 holder en pause inden
kortene bliver installeret.
Bjarne

Fra : Claus og Susanne

Dato : 05-02-04 21:55

> og ja jeg har mailet til kms for 2 dage siden

Det er DAnsk Sejlunion der har overtaget supportten
Jeg bikser med at få GPS-link til at starte, men er er i fin dialog med dem
(endnu)
Prøv supportdlsk@sejlsport.dk

S. Jørgensen

Fra : Henning

Dato : 05-02-04 22:24

On Thu, 5 Feb 2004 18:42:25 +0100, "claus v" <clausekstra1 snabela
esenet punktum dk> wrote:

> [...]
>min pc
>
>jeg kører windows xp
>
>nå kort og temaer skal installeres så går det helt i stå og setup svarer

Hvor meget ram? Det er noget med, at den max. kan håndtere x MB ram,
det var nævnte på KMS's hjemmeside under support.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Claus Pedersen

Dato : 06-02-04 14:09

Det er 2 GB inklusive pagefile altså den virtuelle hukommelse

MVh.

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-04 14:14

> [...]

> Hvor meget ram? Det er noget med, at den max. kan håndtere x MB ram,
> det var nævnte på KMS's hjemmeside under support.

Jeg har 1024 mb ram
pagefile ved jeg ikke lige hvor stor

claus

Fra : Henning

Dato : 06-02-04 22:15

On Fri, 6 Feb 2004 14:14:20 +0100, "claus v" <clausekstra1 snabela
esenet punktum dk> wrote:

>"Henning" <newsmail@mailme.invalid> skrev i en meddelelse

>på

>Jeg har 1024 mb ram
>pagefile ved jeg ikke lige hvor stor

Den er standard 1.5* rammængden svjh? Dvs. du i alt har 2.5G
hukommelse til rådighed. Sæt swapfilen til max 900M, så er du ude over
det problem. Hvordan? Spørg i i windows-gruppe

Henning
hsb@(fjernes)image.dk