Ron Thomson flyderinge
Fra : Claus

Dato : 22-04-01 19:03

Er der nogen der har erfaringer med Ron Thomson flyderinge?
Kvalitet? Fejl? godt/Skidt?

Køber nok snart en - hvis det altså ikke er for dårlig kvalitet.

Claus

Fra : Mikke A-son

Dato : 22-04-01 19:53

"Claus" <claus@nospam-at-all.stahnke.dk (Please remove the nospam-at-all)>
skrev i meddelandet news:f476etk86jkhdlupv8cm779j1iqnhl9qrh@4ax.com...
> Er der nogen der har erfaringer med Ron Thomson flyderinge?
> Kvalitet? Fejl? godt/Skidt?
>
> Køber nok snart en - hvis det altså ikke er for dårlig kvalitet.
>
> Claus

Du kan endera köpa den eller BlackMasters flytring.
Båda har "Livstids Garanti" Se bara till att du får garantisedel.
Själv säljer jag BlackMasters flytring sedan några år tillbaka och har inte
haft en enda reklamation.

/Mikke

Fra : 7C

Dato : 23-04-01 08:52

Hej Claus

Jeg købte en Ron Thomson V-Form for 2 måneder siden og har været mere end
tilfreds. Jeg har ikke noget dårligt at sige om den. Jeg har prøvet en ældre
model og der var hele universet til forskel.

Man sidder så godt i den at det eneste man kunne savne var sit Tv og
fjernbetjening

Det undre mig dog at inderringen ikke er delt op i 2 lag. Således at når den
dag kommer, hvor man jokker sin fangstkrog i siden, så forbliver den ene
ring fyldt med luft.

Jeg har dog gjordt en enkelt fejl ved købet. Jeg købte nogle svømmefødder
der var lidt for små. (mine vaders har store støvler) så de klemmer en lille
smule, hvilket gør at jeg hurtigt for kolde tæer. Så når det er pissekoldt
vand, kan jeg kun fiske 1 time. Nye fødder er på vej.

Mvh.

Søren
Silkeborg

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 23-04-01 13:51

Fangstkrog ? Fisker du hajer eller hvad ?

Jan

Fra : Claus

Dato : 23-04-01 17:30

Tak for svaret, jeg køber sådan een snarest!
Såvidt jeg har forstået, skulle du kunne holde dig flydende på luften
i ryglænet i tilfælde af uheld.
Tak for tippet om finerne også.

Claus