OT: Hvilken news server skal man bruge, nå~
Fra : Kim Hansen

Dato : 22-04-01 19:02

Ja det er Off Topic.

Jeg har et lille problem med Nyhedsgrupperne.

Hvis jeg enten bruger "news.inet.tele.dk" eller "tnews.inet.tele.dk", så er
det ikke alle beskederne jeg kan se.
Er der andre news servere fra TDC, som kan vise alle beskeder?

Det er lidt belastende, at have to forskellige news servere inde.

-
Kim Hansen

Fra : Simon Skals

Dato : 22-04-01 19:34

It seems Kim Hansen wrote:
>Hvis jeg enten bruger "news.inet.tele.dk" eller "tnews.inet.tele.dk", så er
>det ikke alle beskederne jeg kan se.
>Er der andre news servere fra TDC, som kan vise alle beskeder?

Spørg TDC. Deres interne grupper er til for det samme.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-04-01 19:53

Sun, 22 Apr 2001 20:01:49 +0200, skrev "Kim Hansen"
<Kim_hansen@pc.dk>:

>Er der andre news servere fra TDC, som kan vise alle beskeder?

Nej.

>Det er lidt belastende, at have to forskellige news servere inde.

Ikke før deres nye newsserver er oppe at køre.

Prøv at følg med i news:tele.internet.news-service, som vel egentlig
også er den rigtige gruppe til dit spørgsmål.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Rea721

Dato : 22-04-01 21:16

"Kim Hansen" <Kim_hansen@pc.dk> skrev

> Ja det er Off Topic.

Meget dumt at poste bevidst Off Topic.

Fut dk.snak.off-topic
--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.