MS Windows
briani 27239
HJÆÆÆLP Ang. scanner printer copymaskine (~
Fra : M.Hansen

Dato : 06-02-04 02:16

Hej jeg har en lexmark x73 Printer/Scanner/Copymaskine

har problemer med at det kan kører på xp den er med USB er der nogle der
kender til det problem

Fra : s

Dato : 06-02-04 08:36
Fra : Ukendt

Dato : 06-02-04 11:58

s skriblede:
> http://www.downloaddelivery.com/srfilecache/CJXP73LE.exe

Syntes du ikke det var på sin plads at du fortalte
hvad den pågældende *EXE* fil skal bruges til.
Især når der ikke findes noget dokumentation
på sitet iøvrigt, ville det nok være hensigtsmæssigt
at du ikke bare slynger sådan et link ud i det blå.

Det kunne jo være en virus :(

--
/Gevaldi

Fra : s

Dato : 06-02-04 14:13

"Gevaldi" <georg_valdi (at) ofir (prik) dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på sitet iøvrigt, ville det nok være hensigtsmæssigt
> at du ikke bare slynger sådan et link ud i det blå.

Det har du ret i og jeg beklager fejlen, havde ikke lige kontrolleret linket
inden jeg sendte.
mv Helge

Fra : s

Dato : 06-02-04 14:15

"s" <hs@nomail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.downloaddelivery.com/srfilecache/CJXP73LE.exe
> mv Helge

Nyt og måske bedre link:

http://makeashorterlink.com/?O21412257

Det ville hjælpe hvis du skrev lidt om hvordan problemet optræder
mv Helge

Fra : quake

Dato : 06-02-04 16:24

har en hp psc 750 og der fik jeg at vide at usbkablet ikke måtte være over
5m langt men ved ikke om det gælder lexmarx og om dit kabel er så langt
quake

Fra : hj3

Dato : 07-02-04 10:55

Har du nu også installeret softwaren først og genstartet, derefter
tilslutter du usb stikket og venter til windows selv finder nyt hardware
og installere selv, det kan tage nogle minutter (hav tålmodighed) det
plejer at virke med scanner og printer.
mvh hj3.

http://www.kandu.dk/