Sonofon, PPPoE, flere faste ip'er,
Fra : Jesper

Dato : 06-02-04 01:31

Hej
Forhåbelig er der nogle netværks eksperter som kan hjælpe mig...

Jeg er på udkig efter en ny router.
Jeg har Sonofon som udbyder (ADSL, jeg regner med at det nok er TDC som
leverer), PPPoE, og har bestilt flere faste ip'er, hvilken router skal
jeg vælge ?
(Jeg vil gerne undgå at skulle bruge PPPoE klienten)

Jeg har fået en SMC 7004 med, med den understøtter åbenbart ikke flere
PPPoE 'sessioner', så den dur ikke.

Mvh
Jesper

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-02-04 05:12

Jesper <jesper@langpap.org> skrev :

>Forhåbelig er der nogle netværks eksperter som kan hjælpe mig...

Dem finder du i news:dk.edb.netvaerk, så prøv der, da spørgsmål
om routere hører hjemme der.
--
Knud