Fedora i VMWare
Fra : J.K.Arning

Dato : 04-02-04 20:15

Først og fremmest .. jeg er meget grøn hvad Linux angår!

Jeg har fået Fedora (RedHat) op og køre i VMWare 4
og det fungerer sådan set fint men nu skal jeg installere
VMWare Tools på Fedora og her sker der et eller andet
da installlationen ikke kører automatisk som den ellers har
gjort tidligere når jeg har afprøvet andre Linux distributioner
på samme måde.

her ender jeg op med en "zip" med VMWare tools installations
filerne på Fedora maskinen og dem kunne jeg vel så passende
bare installere selv derfra.

Me jeg kan ikke finde ud af det .. hvordan pokker installerer
jeg på en Linux maskine ?

Jeg tænker mig at når nu hele installationen af Fedora er grafisk
må det da også være muligt at installere sådan noget som
VMWare Tools grafisk .. oder ?

Hvordan gør jeg ?

--
Før du spørger: http://www.google.com/grphpr

Regards http://www.arning.dk

Fra : Conix

Dato : 05-02-04 19:28

J.K.Arning wrote:
> [...]
>
> Jeg tænker mig at når nu hele installationen af Fedora er grafisk
> må det da også være muligt at installere sådan noget som

Virker det ikke, hvis du gør som der står i manualen?

Conix

Fra : Kevin Steffer

Dato : 10-02-04 07:39

On Wed, 04 Feb 2004 19:15:18 +0000, J.K.Arning wrote:

> [...]
>
> Jeg tænker mig at når nu hele installationen af Fedora er grafisk
> må det da også være muligt at installere sådan noget som

Jeg har samme problem, men den skriver at VMware Tools ikke er compilet
med samme gcc version og jeg tror den nægter at installere hvis den ikke
har samme version.

Thank god we got CTRL+ALT :)

/- Kevin -\