loadVariblesNum (); i movieclip!
Fra : Magnus Kragelund

Dato : 22-04-01 17:21

Hej igen!

Jeg kan nu hente texten i min scene! (tak for hjælpen), men jeg kan ikke får
flash til at hente txten hvis min textbox ligger i et movieclip! Kan nogen
hjælpe mig her?

Fra : www.Diktator.dk

Dato : 27-04-01 09:45

Hej

Hvis du loader en variable ind i roden af din apllikation, kan du referere
til den fra et MC, ved at skrive den absolutte sti, f.eks:

Flash 5
_root.dinvariable

Flash 4
/:dinvariable

Du kan også vælge at loade dine variable direkte ind i dit MC, ved at
definere dit target:
loadVariables ("stien-til-dine-variable.asp",
"_root.movieclip.andetmovieclip");

Mvh.
M!chae( )enzen
Http://Diktator.dk

Magnus Kragelund <gulekings@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9bv0dg$2q5m$1@news.cybercity.dk...

Fra : www.Diktator.dk

Dato : 27-04-01 09:50

UPS- lige en rettelse: mit target defineres som expression: