Kompilering af MidiMountain
Fra : Christian Brønnum-Ha~

Dato : 26-01-04 16:28

Hej!

Jeg har let efter et program til at lave midi filer med da jeg er
igang med et spil og gerne vil lave noget baggrundsmusik.
Jeg har fundet et der hedder MidiMountain.
Screenshots af det ser rigtig godt ud.
Jeg kan bare ikke finde en kompileret version af det.
Og jeg er ikke så god til selv at kompilere programmer.

Jeg går rigtig mange fejl som omhandler gtk.
Jeg har lagt outputtet fra make på:
http://www.caturn.dk/makefejl.txt

Guiden til installation og filerne er her:
http://www.midimountain.com/download

Jeg bruger Debian unstable.

Håber I kan hjælpe!

Christian

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 26-01-04 21:12

slet SGFE3 wrote:

> [...]
> Jeg har lagt outputtet fra make på:
> http://www.caturn.dk/makefejl.txt
>
> Guiden til installation og filerne er her:

Jeg ved ikke noget MidiMountain, men det tyder på at du ikke har pakkerne
der hedder noget med gtk og devel inde.

/Esben