Hvad skal jeg vælge??
Fra : torring

Dato : 22-04-01 16:15

I en hal på ca. 125 m. findes der i hver ende 2 pc'ere. Computerne er
forbundet i en workgroup med tynd coax-kabel.

Netværkskommunikationen er langsom p.g.a. støj fra maskiner i hallen.

Mit spørgsmål er, hvad er den billigste og mest simple løsning på
problemet??

På forhånd tak.

Fra : Morten Birkelund - A~

Dato : 22-04-01 16:35

"torring" <torring@ofir.dk> wrote in message
> [...]
>
> Netværkskommunikationen er langsom p.g.a. støj fra maskiner i hallen.
>
> Mit spørgsmål er, hvad er den billigste og mest simple løsning på

Den bedste løsning er at bruge lysleder, dog er det ikke billigt på nogen
måde, men du undgår støj problemer.

--
Morten Birkelund

Fra : Arne Keller

Dato : 29-04-01 11:46

On Sun, 22 Apr 2001 17:34:52 +0200, "Morten Birkelund - Azero.DK"
<news@remember.dk> wrote:

>"torring" <torring@ofir.dk> wrote in message

>Den bedste løsning er at bruge lysleder, dog er det ikke billigt på nogen
>måde, men du undgår støj problemer.

Et lyslederkabel er ikke meget dyrere end et coax, og terminering med
crimptelknik er hurtigt og billigt.
Det giver ikke verdens bedste kvalitet men rigeligt til den stillede
opgave.
Hertil kommer 2 stk convertere a ca. 2.000 kr og et par små switche
til 1000 ?

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig, på usenet, alene på egne vegne.

Fra : [Ex] Pita

Dato : 22-04-01 17:08

Eller Skærmede tp kabelr. en stk 24 port hovedswitch + 15-16 8 ports hub's

Fra : Leonard

Dato : 22-04-01 17:31

"[Ex] Pita" <nyhed@hjardemaal.net> skrev:

>Eller Skærmede tp kabelr. en stk 24 port hovedswitch + 15-16 8 ports hub's

Det lyder godt vildt for at forbinde 2 PCere.

--
mvh Leonard - http://leonard.dk/

Fra : [Ex] Pita

Dato : 22-04-01 23:01

> Det lyder godt vildt for at forbinde 2 PCere.

Jeg læste hutigt, troede det var 125 pcer

Fra : Christian Holst

Dato : 22-04-01 23:42

hvad ed at prøve at forstærke ignalet, det er måske bare etsvagt signal og
ikke støj!
bareen tanke.
mvh christian