MS Windows
briani 27239
Webcam
Fra : Søren Meinertz

Dato : 01-02-04 09:53

Hejsa

Jeg sidder her med et Eyetoy USB Webcam til PS 2 .....Win XP.....finder men
hvor H... finder jeg driver til den???

MvH

Søren Meinertz

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 01-02-04 12:54

> Jeg sidder her med et Eyetoy USB Webcam til PS 2 .....Win
> XP.....finder men hvor H... finder jeg driver til den???

Tilsyneladende virker det ikke under XP, men nogle har dog fået det til
at virke alligevel:

http://www.jascoproducts.com/online-store/scstore/98064.zip

http://www.jascoproducts.com/cgi-local/SoftCart.exe/online-store/scstore/2003_pccams_driver.html?E+scstore

De fleste anbefaler dog at købe et billigt kamera på nettet.

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen (Citroner Bananer)

Fra : Simon Nielsen

Dato : 03-02-04 19:11

"Søren Meinertz" <mummitrolden1974@hihi.dk> wrote in message
> Hejsa
>

> Jeg sidder her med et Eyetoy USB Webcam til PS 2 .....Win XP.....finder
men
> hvor H... finder jeg driver til den???

Istedet for den eyetoy så køb et Philips ToUcam II i stedet for, det koster
vistnok 250 kr og der for man noget for pengende.

Mvh
Simon