MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
diskfrag. mislykkes.
Fra : Leif

Dato : 30-01-04 20:46

Er der nogen der kan fortælle mig hvad det er der er galt, når jeg under
disk-fragmentering får en meddelelse efter 10 procent der siger, "systemet
er ændret, genstarter". Det er win 98, og der har ikke været problemer før.
Den kan sagtens tage mit d: drev, men ikke c: drevet.
Det er en compaq, med pre-instaleret programmer.

mvh leif

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-01-04 20:55

"Leif" <l-j@pc.dkfjerndette> skrev :

> [...]
>er ændret, genstarter". Det er win 98, og der har ikke været problemer før.
>Den kan sagtens tage mit d: drev, men ikke c: drevet.

Der er et eller flere programmer, der kører.

Det kan være antivirusprogram eller pauseskærm f.eks.

Brug [Alt] + [Ctrl] + [Delete] til at lukke alle programmer
undtagen explorer og slå pauseskærm fra.
--
Knud

Fra : Viktor Andersen

Dato : 30-01-04 22:19

Prøv at køre en diskfragmentering i feljsikret tilstand, så skulle det kunne
lykkes.

Viktor

Fra : Leif

Dato : 30-01-04 22:25

"Viktor Andersen" <virgilante@sol.xx> skrev i en meddelelse
> Prøv at køre en diskfragmentering i feljsikret tilstand, så skulle det
kunne
> lykkes.

Det er i fejlsikret tilstand jeg har haft de problemer, men jeg skal senere
ind og kigge omkring det med pauseskærm, da jeg ikke har undersøgt det. Jeg
mener bestemt at den er slået til, men lige nu sidder konen ved maskinen, og
hende tør jeg ikke sende væk endnu. Men jeg prøver når hun forlader den.

mvh leif

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 30-01-04 23:18

> mener bestemt at den er slået til, men lige nu sidder konen ved maskinen,
og
> hende tør jeg ikke sende væk endnu. Men jeg prøver når hun forlader den.

og du sidder.....................

/bj

Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 31-01-04 01:10

> [...]
før.
> Den kan sagtens tage mit d: drev, men ikke c: drevet.
> Det er en compaq, med pre-instaleret programmer.

Hej Leif!
Jeg har også en Compaq og hver onsdag har jeg sat opgavestyring til at
gøre følgende: Diskoprydning klokken 22:25 Scandisk klokken 22:30 og
Defragmentering klokken 8:00 om torsdagen. Så lader jeg den bare stå og
arbejde med det til den er færdig. Så er det bare klaret uden problemer.

Venlig hilsen

Birgitte