MS Windows
briani 27239
Genvej til Vis Skriveborg
Fra : Viktor Andersen

Dato : 29-01-04 19:56

Hvordan opretter jeg et ikon til genvej til skrivebord??
Operativ system er 2000 Pro

Viktor Andersen

Fra : Else Holm

Dato : 29-01-04 20:40

"Viktor Andersen" <virgilante@sol.xx> skrev i en meddelelse
> Hvordan opretter jeg et ikon til genvej til skrivebord??
> Operativ system er 2000 Pro

Du kan f. eks. bruge genvejen, der hedder Microsoftknappen+D

--
Else

Fra : ~~Wing~~

Dato : 30-01-04 07:27

>Viktor Andersen" <virgilante@sol.xx> skrev i en meddelelse
> Hvordan opretter jeg et ikon til genvej til skrivebord??
> Operativ system er 2000 Pro

Hej Viktor

Du åbner notepad og indsætter disse linier

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop

og når du gemmer skal filen hedde Show Desktop.scf

vupti genvej til skrivebord oprettet.

Mvh Petersen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 31-01-04 03:38

Den kan hedde hvad som helst bare filendelsen er.scf.

Fra : Viktor Andersen

Dato : 30-01-04 22:31

Tak for svarene begge to.

Viktor