MS Windows
briani 27239
Auto shutdown timer et eller andet
Fra : kms

Dato : 29-01-04 13:47

Har du nogle gode bud på et shutdown prg. til xp
det eneste jeg søger er et prg. hvor jeg kan indtaste hvornår den skal lukke
pc'en
ned. Helt enkelt. og skal være freeware.
jeg har søgt på tucows.dk - men der er nogle mere advanceret ... og de
koster.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 29-01-04 14:55

On Thu, 29 Jan 2004 13:47:07 +0100, kms wrote:

> Har du nogle gode bud på et shutdown prg. til xp
> det eneste jeg søger er et prg. hvor jeg kan indtaste hvornår den skal lukke
> pc'en ned.

Enten XPs egen shutdown commando eller et program som fx. PowerOff der er
ret avanveret.
http://users.pandora.be/jbosman/applications.html

Ellers var AMP WinOff måske noget? Find det og mange andre på:
http://ftp.sunet.se/nonags/shutd.html

--
Mvh. Lars

Fra : Leo.E

Dato : 30-01-04 07:18

"kms" <ggg@werufs.virkerikke> wrote in message news:<401900c8$0$145$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> ned. Helt enkelt. og skal være freeware.
> jeg har søgt på tucows.dk - men der er nogle mere advanceret ... og de

Lav din egen genvej;) højreklik på skrivebord- ny genvej og i den
skriver du- shutdown -s -t 00
tallene er lig med sekunder til nedlukning
Leo

Fra : kms

Dato : 30-01-04 09:02

"Leo.E" <le01@post9.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Lav din egen genvej;) højreklik på skrivebord- ny genvej og i den
> skriver du- shutdown -s -t 00
> tallene er lig med sekunder til nedlukning

Ja det var da en ide. men ikke særlig paktisk, da det ikke er samme tid hver
dag den skal slukke.

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 30-01-04 14:12

kms wrote:

> Ja det var da en ide. men ikke særlig paktisk, da det ikke er samme tid hver
> dag den skal slukke.

Jeg har oprettet en genvej til opgavestyringen på skrivebordet, og så
indtastet ovennævnte kommando som en opgave. Når jeg skal fortælle min
Windåse hvornår den skal lukke ned, er det bare at dobbeltklikke på
denne genvej og så indtaste det korrekte tidspunkt på opgaven.

/klaus

Fra : Leo.E

Dato : 30-01-04 17:20

"kms" <ggg@werufs.virkerikke> wrote in message news:<401a0f90$0$159$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> "Leo.E" <le01@post9.tele.dk> wrote in message
> lukke

> Ja det var da en ide. men ikke særlig paktisk, da det ikke er samme tid hver
> dag den skal slukke.

Tallene kan godt ændres;)
Men ellers er der et frewareprogram her med bl.a timer:
http://earthlink.com.com/3001-2344-10155564.html
Leo