MS Windows
briani 27239
Fjernsupport mellem XP Home og Pro
Fra : Miss007

Dato : 29-01-04 09:05

Hejsa

I går stod jeg og skulle hjælpe en ven, jeg har Home og han har Pro, han
sendte invitationer, og jeg kunne ikke komme igennem. Er det sådan at Home
brugere ikke kan supportere Pro brugere, men Pro kan godt Home, og Home kun
Home???

Eller er det noget værre vås??

--
Trine (8500 Grenå)

Mobil: Samsung E700
Teleselskab: TDC

Fra : Jan V.

Dato : 29-01-04 10:20

Det er vist kun Pro der kan supportere andre.

Jan

Fra : Miss007

Dato : 29-01-04 13:04

> Det er vist kun Pro der kan supportere andre.

Jeg har home, og har supporteret mange Så det har du så åbenbart ikke
helt ret i

--
Trine (8500 Grenå)

Mobil: Samsung E700
Teleselskab: TDC

Fra : Jens Jensen

Dato : 29-01-04 12:05

Næh, husker jeg rigtigt kan Home både modtage og give fjernsupport. Til
gengæld er det kun Pro, der kan være 'server' med et fjernskrivebord. Alle
Windows'er (fra 98) kan være klient på et fjernskrivebord.

v.h.
/jj