MS Windows
briani 27239
Aktivering efter hver genstart af XP
Fra : Lene Berger

Dato : 28-01-04 15:01

Hej,

ret irriterende - min XP-version vil aktiveres efter hver genstart, hvilket
jeg så gør (pr. Internet) og efterfølgende får bekræftelse af aktiveringen
og kan arbejde upåklageligt på min PC, men jeg gruer da for den dag, hvor
min internetforbindelse evt. er nede, så jeg ikke kan aktivere. Nogen der
ved what's wrong?

Mvh

Lene

Fra : Simon Nielsen

Dato : 28-01-04 16:13

"Lene Berger" <lene_@_destinationdjursland.dk> wrote in message
> [...]
> min internetforbindelse evt. er nede, så jeg ikke kan aktivere. Nogen der

Prøv at kontakte Microsoft danmark om dit problem. De plejer at være ret
hjælpsomme. Og tildfælde som dette kan du nok sende din eksisterene cd og
Reg.key ind og få en ny tilsendt. Det er vist nok en fejl der er opstået i
visse danske versioner af XP. Så vidt jeg har hørt.

Mvh
Simon