MS Windows
briani 27239
Word er låst
Fra : Ditte Hansen

Dato : 27-01-04 17:26

Hejsa

Jeg kører Office XP, og nu kan jeg ikke skrive noget i dokumentet, det er et
nyt dokument. Den skriver at "Denne komando er ikke tilgængelig, fordi
dokumentet er låst mod redigering"

Hvordan låser jeg op?

Hilsen Ditte

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-01-04 17:38

In article <bv63fk$2tkp$1@news.cybercity.dk>, ditte@bog.dk says...

> Hvordan låser jeg op?

Der findes en gruppe beregnet til ms-office. Find den på
http://www.usenet.dk/grupper.pl?seek=ms-office

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-04 17:52

Jesper G. Poulsen skriblede:

> Der findes en gruppe beregnet til ms-office. Find den på
> http://www.usenet.dk/grupper.pl?seek=ms-office

Ville det ikke være på sin plads at
sende hende til:
det blev jo *tydeligt* beskrevet at
det var et *Word* + problem.

Fut etiketten.

--
/Gevaldi

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-01-04 17:53

"Ditte Hansen" <ditte@bog.dk> skrev :

>Jeg kører Office XP, og nu kan jeg ikke skrive noget i dokumentet, det er et
>nyt dokument. Den skriver at "Denne komando er ikke tilgængelig, fordi
>dokumentet er låst mod redigering"

Prøv i news:dk.edb.tekst.ms-word, der finder du eksperterne udi
Word.
--
Knud

Fra : Ditte Hansen

Dato : 27-01-04 18:17

Mange tak for svarerne, og undskyld at spørgsmålet var havnet forkert. Er
lidt ny i nyhedsgruppernes verden.

Tak for hjælpen.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 27-01-04 23:00

"Ditte Hansen" <ditte@bog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
et
> nyt dokument. Den skriver at "Denne komando er ikke tilgængelig, fordi

Det er altså et nyt tomt dokument? Prøv at lukke Word og slet normal.dot
(den fil som danner et nyt tomt dokument). Start word og den laver en ny
frisk normal.dot til dig. Virker det stadig ikke?
Det er vel ikke noget med, at du er kommet ud over aktiveringsperioden? Så
vil den låse på en eller anden måde, som jeg ikke selv har set men kun læst
om. Spørg evt. i dk.edb.tekst.ms-word

Kurt