MS Windows
briani 27239
Min erfaring med XP's inbyggede firewall
Fra : Gunnar Grooss

Dato : 27-01-04 10:31

Hej
er der nogen der har erfaring med ovennævnte, min er at der kan ikke køres
netværk hvis den er slået til, er det rigtigt, hvad er den så lavet for?
Gunnar

Fra : Peter Jensen

Dato : 27-01-04 14:15

"Gunnar Grooss" <g.grooss@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> min er at der kan ikke køres
> netværk hvis den er slået til, er det rigtigt, hvad er den så lavet for?

Det kan der da i alle højeste grad. Den kan endda konfigureres også :)
At jeg så ikke bryder mig om at bruge den er så en anden sag ...
--
Peter J

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 27-01-04 17:52

"Peter Jensen" <spateldask@lovelyspam.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det kan der da i alle højeste grad. Den kan endda konfigureres også :)
> At jeg så ikke bryder mig om at bruge den er så en anden sag ...
det kan så være en smag sag, når jeg har forsøgt har det ikke været muligt
at benytte netværket, jeg har sikker ikke forstået det rigtigt, vil du vise
mig hvad der skal krydses af nedenstående er kopi fra indstillingerne i den.

vælge noget for at den virker, er der nogen der ved hvad det er: der er
krydset 2 af, så kan det køre, men er det godt nok.
Gunnar
0 Fjernskrivebord
0 FTP-server
0 Internet Mail Access Protokol version 3 (imap3)
0 Internet Mail Access Protocol version 4 (imap4)
* Internet Mail Server (smtp)
* Post-Office protocol version (pop3)
0 Sikker webserver (HTTPS)
0 Telnet-server