MS Windows
briani 27239
TV out
Fra : TommyF

Dato : 26-01-04 23:16

Hvad er det nu der driller mår man bare for en mørk firkant ud på sin
tv skærm istedet for en film, skrivebordet og ikoner går fint igennem.
Nvidia GF kort, og WinXP, har før geninstallation virket perfekt.

-------
Hvorfor skal man være stille i et vaskeri...
Fordi Bamseline er koncentreret.
--------

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 26-01-04 23:30

> Hvad er det nu der driller mår man bare for en mørk firkant ud på sin
> tv skærm istedet for en film, skrivebordet og ikoner går fint igennem.
> Nvidia GF kort, og WinXP, har før geninstallation virket perfekt.

Du skal blot gøre dit tv til primær skærm, så skulle den være der. Det
har jeg gjort på min bærbare, da den lavede samme nummer, blot ved
dvd-film.

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen (Citroner Bananer)