MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Error i IE
Fra : Nighthawk

Dato : 26-01-04 22:45

"Der opstod en fejl under kørslen.
vil du søge efter fejlen?

linie: 703
Fejl: Der er en syntaks fejl"

Hvorfor kommer disse meddelser pludselig i min IE - det er nyt.
Den ene fejl kommer f.eks på www.microsoft.dk når den henter siden...?

Det har ikke gjort det før og nu gør den det på hver 3. side jeg kigger på

Kan nogen hjælpe?

Jeg har lagt et billede på dk.binaer under emnet "Error"

Lars D@lby

Fra : Ole Jansen

Dato : 27-01-04 13:57

Nighthawk wrote:
> [...]
> kigger på
>
> Kan nogen hjælpe?
>
> Jeg har lagt et billede på dk.binaer under emnet "Error"

Prøv at se efter og du har fået sat flueben i
Funktioner > fanen avanceret >
( vis medd. om hver scriptfejl)
(vis medd. om uskadelige HTTP-fejl)

Kan tænkes det er problemet

God vind

Ole

Fra : Nighthawk

Dato : 27-01-04 23:36

> Prøv at se efter og du har fået sat flueben i
> Funktioner > fanen avanceret >
> ( vis medd. om hver scriptfejl)
> (vis medd. om uskadelige HTTP-fejl)
>
> Kan tænkes det er problemet

Ja måske - men jeg har dog ikke været derinde... men det hjalp da alligevel
1000 tak

Lars D@lby