MS Windows
briani 27239
Mappeindstillinger
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 25-01-04 21:35

Jeg kan ikke finde ud af at indstille mappevisning, så størrelse og
placering og filvisning af vinduer bliver bevaret fra gang til gang man
tænder computeren. Det ser ud som om XP heller ikke kan finde ud af det, for
virkemåden er ikke konstant. Jeg har nulstillet alle mapper, det hjalp
heller ikke. Er der hjælp at hente?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 25-01-04 22:10

Preben Riis Sørensen skrev i en meddelelse...
> [...]
> af det, for virkemåden er ikke konstant. Jeg har nulstillet alle
> mapper, det hjalp heller ikke. Er der hjælp at hente?

De par gange jeg har haft bøvl med det har jeg kørt Ad-aware og så var det
løst. Måske kan jeg også hjælpe dig.
<url:http://www.lavasoftusa.com/support/download/>

--
Hilsen Torben Greve Otzen

OE-QuoteFix
Tired of Outlook Express's messy quoting?
http://flash.to/oblivion

Fra : Quadro

Dato : 26-01-04 01:55

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in message
> [...]
for
> virkemåden er ikke konstant. Jeg har nulstillet alle mapper, det hjalp

Jeg har samme problem. Jeg spurgte for en uges tid siden i denne gruppe, og
har også prøvet at køre ad-aware som Torben foreslår. Det hjalp ikke i mit
tilfælde.

Jeg fik et andet svar hvor der var en der havde et link til et site hvor man
skulle rode en masse i registrerings-databasen. Det må jeg indrømme jeg ikke
så meget lyst til. Så er det sgu nemmere og geninstallere Windows.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 26-01-04 02:16

"Quadro" <quadro_jog@SPAMISEVILhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
ikke
> så meget lyst til. Så er det sgu nemmere og geninstallere Windows.

(jeg skal heller ikke til at rode i RD). Der er ikke tale om en ny fejl, det
har hele tiden været et problem.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Jan Rose Iversen

Dato : 26-01-04 06:03

Gider du sende mig det link du skriver om? Jeg har det samme problem med
mappevisning.

Hilsen Jan "Post"

Fra : Quadro

Dato : 26-01-04 14:25

"Jan Rose Iversen" <jr.iversen@adr.dk> wrote in message
> Gider du sende mig det link du skriver om? Jeg har det samme problem med
> mappevisning.
>
> Hilsen Jan "Post"

Jeg har ikke linket. Det burde stå i min tråd af 18/1 afsender "Quadro" men
jeg kan ikke finde tråden.

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 26-01-04 14:39

Jan Rose Iversen skrev i en meddelelse...
> Gider du sende mig det link du skriver om? Jeg har det samme problem
> med mappevisning.

Det er vist denne her:
<url:http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=bue
ko7%24j4v%241%40sunsite.dk&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3D%2522b%25C3%25B8vl%2Bme
d%2Bat%2Bmin%2Bb%25C3%25A6rbare%2Befterh%25C3%25A5nden%2Btager%2Bnoget%2Bn%2
5C3%25A6r%2B2-3%2Bmin.%2B(!)%2Bom%2522%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26hl%3Dda>

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-01-04 17:44

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev :

> [...]
>5C3%25A6r%2B2-3%2Bmin.%2B(!)%2Bom%2522%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26hl%3Dda>

Hvis du undlod om <> om linket, så ville det ikke knække.
OE kan ikke finde ud af det med <>

[...]
Knud

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 26-01-04 19:38

Knud Gert Ellentoft skrev i en meddelelse...
> [...]
[snip et par lange link]

Jeg bruger også OE og den har det fint med linket, men jeg bruger også
OE-qoutefix sammen med denne. Det kan være at den retter det for mig.
Jeg er først lige begyndt at bruge det med at sende de "lange" links, da jeg
før brugte makeashorterlink.com. Men tak for din rettelse, jeg husker det
til næste gang.

OG

Bare for at få den med alle gode gange tre:
http://makeashorterlink.com/?F59A13137

Fra : Leo.E

Dato : 27-01-04 06:58

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in message news:<4014286e$0$237$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> virkemåden er ikke konstant. Jeg har nulstillet alle mapper, det hjalp

Når du har indstillet mapperne, skal du lige ind i-vis-anvend på alle mapper.
Leo

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 28-01-04 21:50

"Leo.E" <le01@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in message
>
> Når du har indstillet mapperne, skal du lige ind i-vis-anvend på alle
mapper.
> Leo

Det jeg har på ønskesedlen som et meget højt ønske er, at jeg kan få åbnet
samtlige mapper med den (forskellige) visning, størrelse og placering de
hver for sig er blevet lukket med. Det kan systemet godt finde ud af, men
gang på gang er mit arbejde spildt. Måske ikke lige de første syv dage, men
så lige pludselig en dag, er vi tilbage hvor vi startede....suk!
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen