MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Adope starter ikke når explorer beder om d~
Fra : Asger Kjeldsen

Dato : 25-01-04 18:31

Hej
Efter at have hentet og installeret Adope Reader, kan pgm ikke starte, når
explorer beder om det. Adope kommer selv med oplysning om at pgm ikke kan
starte automatisk. Og om jeg ønsker at den skal det fremover? Svarer jeg ja
sker der intet, svarer jeg nej sker heller intet,
Hvad gør jeg forkert?
Opstartes Adope kan jeg sagtens åbne en pdf.fil og se den, men absolut ikke
fra Explorer.
Alle forslag modtages med glæde
Hilsen Asger .k

Fra : Pico

Dato : 25-01-04 19:55

Asger Kjeldsen wrote:
> [...]
> at pgm ikke kan starte automatisk. Og om jeg ønsker at den skal det
> fremover? Svarer jeg ja sker der intet, svarer jeg nej sker heller

Et vildt forsøg, vælg "åben med" i højreklik menuen (hold shift nede hvis det
er Win 9x, ME) og vælg Adobe Reader samt sæt hak nederst i "benyt dette
program fremover" eller noget i den retning. Så asotisere du pdf filerne med
Adobe Reader i Windows.
Pico