MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Explorer-fejl
Fra : Allan Kürbis

Dato : 25-01-04 15:48

Win-Me

Jeg får af og til (ofte) flg. fejlmeddelse når jeg forsøger at åbne en
mappe, enten ved at dobbeltklikke på den eller ved at åbne den fra
stifinder:

Explorer har medført en fejl i SHELL32.dll Explorer lukkes.

Jeg tænkte så et et eller andet har lavet "kuk" i windows, hvorfor jeg har
forsøgt at "gen-installere" oven i den eksistertende ME. Når fil kopieringen
så er ½-vejs stopper det hele med fejlmeddelelsen SUWIN ...... i en dialog
boks "LUK - IGNORER" og kun luk virker, og så stopper installationen, og
windows kan ikke køre herefter, så jeg må gribe til min Ghost-backup - men
så er jeg jo lige vidt m.h.t. den første fejl.

Nogen som har gode ideer - så jeg kan undgå den lange vej over "format c: og
geninstallering af samliige programmer"

m.v.h.

Allan

Fra : Ingolf

Dato : 25-01-04 17:01

"Allan Kürbis" <akpc@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> så er jeg jo lige vidt m.h.t. den første fejl.
>
> Nogen som har gode ideer - så jeg kan undgå den lange vej over "format c:

Luk alle programmer og kør 'scandisk' på alle drev.

Fra : Allan Kürbis

Dato : 01-02-04 01:48

Har prøvet uden held, får stadig samme fejlmeddelelse - ØV