MS Windows
briani 27239
Logon
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 25-01-04 13:02

Jeg har én gang stået overfor at jeg skulle skrive kodeord for at logge på.
Jeg har aldrig oprettet noget kodeord, og heldigvis forsvandt problemet
efter genstart. Hvordan undgår jeg at stå i den situation en anden gang?
(XPpro). Koldsved er ubehagelig!
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 25-01-04 14:19

Preben Riis Sørensen skrev i en meddelelse...
> [...]
> forsvandt problemet efter genstart. Hvordan undgår jeg at stå i den
> situation en anden gang? (XPpro). Koldsved er ubehagelig!

Prøv at kigge her:
Højreklik på "Denne computer" vælg Administration
Find din brugerprofil under "Lokale brugere"
Vælg egenskaber for denne og kontoler om der er flueben ved "Adgangskoden
udløber aldrig"

Er ikke sikker på at det er dette, men det kunne da godt være...

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 25-01-04 15:18

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:2nPQb.78940$jf4.5058251@news000.worldonline.dk...

> [...]
> udløber aldrig"
>
> Er ikke sikker på at det er dette, men det kunne da godt være...

Du mener at jeg skal fjerne dette (det er der) og vælge deaktiver?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 25-01-04 15:29

> Du mener at jeg skal fjerne dette (det er der) og vælge deaktiver?

Hvis der er flueben ved denne så skulle skal du ikke skifte adgangskode på
noget tidspunkt. Dette kunne evt. være det den bad dig om sidste gang.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 25-01-04 18:39

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:BoQQb.78964$jf4.5061730@news000.worldonline.dk...

> Hvis der er flueben ved denne så skulle skal du ikke skifte adgangskode på
> noget tidspunkt. Dette kunne evt. være det den bad dig om sidste gang.

Det kom tilfældigt, problemet er, at jeg aldrig har oprettet noget kodeord,
eller ændret noget i administration. Men svaret at jeg er solobruger under
installationen.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen