MS Windows
briani 27239
Genvej til kontrolpanel.
Fra : Michael

Dato : 23-01-04 17:06

Hvordan opretter jeg en skrivebords genvej til kontrolpanel, Windows XP
Home.

Mvh. Michael

Fra : Lars

Dato : 23-01-04 17:11

"Michael" <rundstrom@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan opretter jeg en skrivebords genvej til kontrolpanel, Windows XP
> Home.
>
> Mvh. Michael

Du trækker den med højre museknap fra startmenuen ud på skrivebordet og
slipper den hvorefter du klikker "opret gevej" på pop-up menuen.

Lars

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 23-01-04 17:15

> Du trækker den med højre museknap fra startmenuen ud på skrivebordet
> og slipper den hvorefter du klikker "opret gevej" på pop-up menuen.

Det kan man nu ikke her, men det er nok fordi jeg har kontrolpanel som
en udvidende menu (som Programmer) fremfor et menupunkt.

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen

Fra : Lars

Dato : 25-01-04 13:49

"Trygleren [9000]" <kaiser@mobulu.nospam> skrev i en meddelelse

> Det kan man nu ikke her, men det er nok fordi jeg har kontrolpanel som
> en udvidende menu (som Programmer) fremfor et menupunkt.

> [...]

Det har jeg også og kan stadig lave træk-øvelsen.

Lars

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 25-01-04 14:26

> Det har jeg også og kan stadig lave træk-øvelsen.

Creepy

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen (Citroner Bananer)

Fra : Michael

Dato : 23-01-04 21:07

Tak for hjælpen. Mvh. Michael

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 23-01-04 17:13

> Hvordan opretter jeg en skrivebords genvej til kontrolpanel, Windows
> XP Home.

Start-->Kør-->explorer [enter]
Naviger ned til Denne Computer på træet i vinduet til venstre og træk
Kontrolpanel ud på skrivebordet.

Det er lige en hurtig løsning jeg kom på