MS Windows
briani 27239
Menupunkt Send Til forsvundet fra højrekli~
Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 23-01-04 13:40

Hey,
Jeg har fået et ejendommeligt problem, idet Send Til funktionen er
forsvundet fra
højrekliks menuen. Jeg har en mistanke om at den forsvandt, da jeg
installerede et skod
tillægsprogram til Messenger, som hedder Messenger Plus (skod da det er
fyldt med ad-ware
og, muligvis, spyware). Kan der være andre muligheder. Kører XP home med SP1
og diverse
sikkerhedsopdateringer.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-04 13:55

Rasmus Bertelsen skriblede:
> [...]
> installerede et skod
> tillægsprogram til Messenger, som hedder Messenger Plus (skod da det

Som du så selv er skyld i er blevet installeret, for
under installationen bliver du spurgt om du vil
installere *Sponsorprogrammet* og svarer du
_ja_, så har du fået spyware på din pc.

Så som altid:
*Læs dog hvad der står på skærmen inden der
hovedløst bare klikkes OK*

--
/Gevaldi

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 23-01-04 14:02

> [...]
>muligvis, spyware). Kan der være andre muligheder. Kører XP home
> med SP1 og diverse sikkerhedsopdateringer.

Jeg er enig med Gevaldi i at det Spyware er selvforskyldt, da man også
mig bekendt har valget om det skal installeres.
Nå, men har du prøvet systemgendannelse? Den har reddet min røv et par
gange, når jeg har haft fingrene for langt nede i registreringsdatabasen
(hvilket er MEGET ofte =) ).

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen

Fra : Dieter Lauff

Dato : 25-01-04 12:23

"Rasmus Bertelsen">
> Jeg har fået et ejendommeligt problem, idet Send Til funktionen er
> forsvundet fra
> højrekliks menuen. >
Eksisterer mappen c:\documents and setting\bruger\SendTo ? er den evt. tom?

mvh
Dieter