MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
mangler en inf-fil
Fra : K.M.

Dato : 22-01-04 10:11

Hej d.e.s.ms-w

når jeg forsøger at åbne

tilføj/fjern windows-komponenter så kommer der en meddelelse om at jeg
mangler msmqocm.inf

hvad er der galt

K.M.

p.s. har fået fortalt at jeg skulle ændre i sysoc.inf, men så skriver pc'en
at den mangler en fil der hedder: fp40ext.inf, og så er jeg lige vidt

Fra : jv

Dato : 22-01-04 11:08

"K.M." <kimogdortefjern@fjerntiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
pc'en
> at den mangler en fil der hedder: fp40ext.inf, og så er jeg lige vidt

fandt flg. ved søgning på google:

msmqocm.inf - Setup was unable to open information file msmqocm.inf. Contact
your system administrator.

Go to Windows\inf. In the right pane scroll down to msmqocm.inf. Right click
it and choose install.

If it isn't listed ...

Go to Windows\inf. In the right pane scroll down to sysoc.inf. Open it in
Notepad and remove this line:
msmq=msmqocm.dll,MsmqOcm,msmqocm.inf,,6