MS Windows
briani 27239
Oprydning i c:\windows\temp?
Fra : TBS

Dato : 19-01-04 00:31

Hejsa alle I windowskyndige personer.

Jeg har bemærket at c:\windows\temp efterhånden har vokset sig stor -
bl.a. med en hel del fascinerende undermapper.

Belært af bitre erfaringer er jeg en smule varsom med skånselsløst at
slette filer og mapper jeg ikke selv har gemt, men er der nogen fare for
at windows vil blive ustabil eller gå ned hvis jeg tømmer mappen?

/Thomas
--
From address is valid, but will only be checked at full moon

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 19-01-04 00:38

TBS wrote:
> [...]
> slette filer og mapper jeg ikke selv har gemt, men er der nogen fare
> for at windows vil blive ustabil eller gå ned hvis jeg tømmer mappen?

Jeg har selv nådesløst tømt denne mappe flere gange unden at mærke
forandringer i mit system. Det er min erfaring.

Fra : Jens Jensen

Dato : 19-01-04 01:07

Enig.

"Torben Greve Otzen" <torbengreveotzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:_MEOb.75996$jf4.4855814@news000.worldonline.dk...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-01-04 15:35

In article <400b1fc3$0$29319$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
hansemannæluchter@mail.dk says...

> Enig.

Hvad svarer du på?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 19-01-04 17:55

> In article <400b1fc3$0$29319$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
> [...]
Hej Jesper
Kan ikke lade være. Brug en ordentlig newsreader og du vil ikke være i tvivl

--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-01-04 18:31

In article <400c0bf0$0$27305$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>,
paulsmail@ofir.dk says...

> Kan ikke lade være. Brug en ordentlig newsreader og du vil ikke være i tvivl

Være i tvivl om hvad?

Indlægget er noget rod.

FUT:dk.admin.netikette

Fra : b.s.

Dato : 19-01-04 14:47

Du kan rolig slette alt i temp. mappen. Navnet siger selv - det er
midlertidig mappe der bruges af Windows ved installationer eller download.
Installerer du f.eks. Office 2003 - full install - bliver der gemt ca. 230MB
filer der kan slettes. Office installation giver dig vælg mulighed at
slette/gemme disse filer - eller vil de bare blive der.

MVH / B.S.