MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win98 fryser 10sek og kører så videre
Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 18-01-04 15:09

Win98SE (opdateret), ca. 300 MB Ram, K6-2 300MHz.

Den er begyndt at fryse og kører så videre ca. 10 sek. efter. Mange nedbrud.

Hvad kan problemet være?

Lars

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 18-01-04 18:45

Lars Holm Thomsen wrote:
> Win98SE (opdateret), ca. 300 MB Ram, K6-2 300MHz.
>
> Den er begyndt at fryse og kører så videre ca. 10 sek. efter. Mange
> nedbrud.
>
> Hvad kan problemet være?

Et skud i tågen ville være at din HD er ved at stå af. Lav for en
sikkerhedsskyld back-up af dine vigtigste ting.

Fra : Mogens Langballe

Dato : 22-01-04 05:48

Har du Norton CleanSweep 200x kørende?

Mogens

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 22-01-04 23:15

Nej!

Jeg kan se, at cpu-belastningen er faretruende nær ved det tilladte - det er
vej det???