MS Windows
briani 27239
Win 98 og Hjerterfri
Fra : Nederbasse

Dato : 17-01-04 23:17

Hej NG
Jeg har repareret og geninstalleret Windows 98SE på en pc for nogle venner,
nu kan de ikke forstå hvor spillet Hjerterfri er og det kan jeg heller ikke.
Hjerterfri er ikke med i Win 98 så hvor kommer det fra ?
Før Win 2000/XP kunne man komme ud for at skulle installere Win32 kibary og
der ver der et kortspil med men der var vist ikke Hjerterfri.

Lars

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 17-01-04 23:33

Nederbasse wrote:
> [...]
> venner, nu kan de ikke forstå hvor spillet Hjerterfri er og det kan
> jeg heller ikke. Hjerterfri er ikke med i Win 98 så hvor kommer det

Jeg mener bestemt at der er hjerterfri i winme. Kan de have fået den der fra?

mvh
Henning

Fra : morten

Dato : 17-01-04 23:49

"Nederbasse" <laneNOSPAM@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> der ver der et kortspil med men der var vist ikke Hjerterfri.

Mener da' hjertefri ligger i tilføje og fjern programmer.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-01-04 00:05

"Nederbasse" <laneNOSPAM@jubiipost.dk> skrev :

>Hjerterfri er ikke med i Win 98 så hvor kommer det fra ?

Det er det da i min Win 98.

Men spillene skal installeres særskilt, kommer ikke med i en
standardinstallation.

Brug Tilføj/Fjern => Windowsinstallation => Tilbehør.
--
Knud

Fra : Nederbasse

Dato : 18-01-04 00:24

> [...]
> standardinstallation.
>
> Brug Tilføj/Fjern => Windowsinstallation => Tilbehør.

Der er ikke Hjerterfri i Win 98

Lars

Fra : morten

Dato : 18-01-04 00:25

> "Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Der er ikke Hjerterfri i Win 98
>
> Lars

skriv til mig og jeg sender det til dig.

Morten

Fra : Rudi Stegen

Dato : 18-01-04 00:52

Hej Nederbasse, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Der er ikke Hjerterfri i Win 98

Jo. Jeg bruger Win98 SE og har Hjerterfri (fra Win98 SE-cd'en), så Knud
har fuldkommen ret.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Nederbasse

Dato : 18-01-04 01:18

"Rudi Stegen" <newsnospam@stegen.dk> skrev i en meddelelse

> Jo. Jeg bruger Win98 SE og har Hjerterfri (fra Win98 SE-cd'en), så Knud
> har fuldkommen ret.
>
> --
> Hygge fra Århus - Rudi

Det er en Compaq pc med restore cd kan det være derfor spillet eikke er på
den ?

Lars

Fra : Rudi Stegen

Dato : 18-01-04 01:52

> Det er en Compaq pc med restore cd kan det være derfor spillet
> eikke er på den ?

Aha! Se det *kan* være der, hunden er begravet. "Compaq Windows" er på
adskillige måder særegen, og jeg vil ikke udelukke, at Hjerterfri måske
ikke er på denne. (Omend det er en uforståelig måde at være anderledes
på).

Prøv dog lige apropos Knuds tidligere indlæg at se, om der under
"Tilføj/fjern programmer" ved Windows-programmer ikke skulle være noget
spil, der kan tilføjes.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-01-04 01:39

"Nederbasse" <laneNOSPAM@jubiipost.dk> skrev :

>Der er ikke Hjerterfri i Win 98

Hurra - jeg har en hel unik version af Win 98.

http://home13.inet.tele.dk/smedpark/images/spil.png
--
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-01-04 01:45

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev :

>Hurra - jeg har en hel unik version af Win 98.
>
>http://home13.inet.tele.dk/smedpark/images/spil.png

samt

http://home13.inet.tele.dk/smedpark/images/spil_2.png
--
Knud

Fra : Laziter [9440]

Dato : 18-01-04 01:45

> Hurra - jeg har en hel unik version af Win 98.
>
> http://home13.inet.tele.dk/smedpark/images/spil.png
> --
> Knud

Hjertefri har været med siden Windows 3.1(1) med Win32 installeret.
Så det er også med i Windows 98.

Mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgyxi.dk (fjern NOSPAM)

Fra : Laziter [9440]

Dato : 18-01-04 01:50

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgyxi.dk> skrev i en meddelelse

> Hjertefri har været med siden Windows 3.1(1) med Win32 installeret.
> Så det er også med i Windows 98.

Og så er det jeg sludrer..
Hjertefri har været med siden Windows 3.11, da det jo er et netværksspil
(som også kan spilles alene), både med og uden Win32 installeret..
Installerede man dengang Win32 fik man Freecell med i købet..

Mvh
Benjamin

Fra : Nederbasse

Dato : 18-01-04 11:45

> [...]
> (som også kan spilles alene), både med og uden Win32 installeret..
> Installerede man dengang Win32 fik man Freecell med i købet..

Jeps det var Freecell der var med win32 som testprogram
Jeg har en win98 som ikke er Compsq så installere jeg Hjerterfri derfra.

Lars

Fra : Laziter [9440]

Dato : 18-01-04 12:31

"Nederbasse" <laneNOSPAM@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Jeps det var Freecell der var med win32 som testprogram
> Jeg har en win98 som ikke er Compsq så installere jeg Hjerterfri derfra.

Hvis du ikke har fundet hjerterfri endnu, så har jeg den liggende og vil
gerne maile den til dig hvis du er int.?

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 19-01-04 00:52

Knud Gert Ellentoft wrote:
> http://home13.inet.tele.dk/smedpark/images/spil.png

Ohh. Der er ikke noget som billeder til at hjælpe på hukommelsen.

mvh
Henning